Prezentarea Grupului TLC

Peste 400 de angajați in cadrul grupului și peste 100 de furnizori externi de servicii din Franța și din întreaga lume.

Grupul TLC a fost creat în 2012, într-un spirit de deschidere către lume cu obiectivul dezvoltării internaționale.

Scopul formării unei societăți holding este de a perpetua activitățile companiilor din grup și de a garanta succesiunea familiei.

Activități și structuri definite

Activitățile de producție, tranzacționare, subcontractare, imobiliare, digitale, industriale și energetice sunt susținute de diferitele structuri și sunt conduse de grup.

TLC reprezintă multiple talente și o singură voință, dezvoltare durabilă în întreaga lume.

De ce Romania ?
CONTEXT ECONOMIC

Cu o piață potențială de 20 de milioane de consumatori, România este una dintre cele mai dinamice economii din Europa Centrală și de Est.

Membru al Uniunii Europene din 2007, România este situată strategic la intersecția mai multor axe regionale de comunicații și oferă o cale de acces pe piața unică europeană.
Cele mai dinamice regiuni sunt în jurul Bucureștiului, capitala țării, și în vest, cu importante centre economice în Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov.
România oferă facilități de navigație fluvială și maritimă prin porturi de pe Dunăre (Tulcea, Galați, Braila, Giurgiu, Călărași) și de pe Marea Neagră (Constanța).
Investițiile străine, unul dintre principalii indicatori ai creșterii economice, au fost de 81,1 miliarde de euro în 2019 sau 40% din PIB-ul românesc în 2018.
Aceste investiții sunt situate în principal în sectorul industriei.

COMPANII FRANCEZE IN ROMANIA

Filialele grupurilor deținute de francezi ocupă un loc strategic și durabil în economia românească.
Numai aceștia angajează în jur de 135.000 de oameni și sunt adesea pe poziția 1 sau 2 în toate sectoarele cheie ale industriei și serviciilor.
Franța este deja bine reprezentată în România, iar multinaționalele franceze sunt lideri în sectoarele lor:
• Orange și Alcatel-Lucent pentru telecomunicații, Engie pentru energie, BRD – Société Générale Group în sectorul bancar, Automotive Dacia-Groupe Renault și Michelin pentru automobile, LafargeHolcim pentru ciment, Veolia în mediu, Alstom în sectorul feroviar / energetic, Carrefour, Auchan, Cora, Decathlon, Leroy Merlin în distribuția în masă.

Atractivitate

Prezența companiilor mari a generat o atractivitate de stabilire pentru întreprinderile mici și mijlocii, în special în sectorul auto cu producătorii de echipamente, în servicii (logistică, consultanță), în IT etc.
În contextul modernizării României cu restul Uniunii Europene, România va beneficia pentru perioada 2014-2020 de 39,88 miliarde EUR din fonduri europene.
Această finanțare este disponibilă autorităților publice și întreprinderilor pentru:
• Creșterea competitivității in reteaua economica
• Elaborarea unei politici de respect pentru mediu și dezvoltare durabilă
• Dezvoltarea transportului
• Investiții în formarea și dezvoltarea capitalului uman
• Dezvoltarea capacității administrative
• Consolidarea regiunilor (infrastructură, poli de dezvoltare)
• Stabilirea unui plan național de dezvoltare rurală
Sectoare de creștere: industria auto, industria aeronautică, materialele plastice, noile tehnologii, mediul, agricultura, construcțiile, externalizarea, industria textilă.

SERCAVER
Sercaver este un actor local important, adica, a sti-a face operatiuni
de precizie este recunoscut.

Înființată în 2008, compania Sercaver are sediul în Chiuza, în nordul României, lângă Cluj-Napoca.
Această filială industrială este specializată în fabricarea și asamblarea lacătelor, a broastelor încastrate și montate la suprafață, a yalelor, a butucilor de yale și a cilindrilor.
O linie de producție robotizată permite fabricarea de calitate și optimizată a cilindrilor și a btucilor de yale.
Unitatea dedicată Luxului efectuează asamblarea, finisarea și verificarea produselor. Cunoștințele sale reprezintă garanția excelenței solicitate.

Abilitățile și echipamentele tehnice la nivel înalt permit acestui site să îndeplinească cele mai exigente standarde de calitate.

Cu o echipă de 70 de angajați și o suprafață de producție de peste 3.000 m² și un spațiu de depozitare de peste 500 m², compania se dezvoltă constant.

Stilul de Producție

INDUSTRIALIZAREA SI ROBOTIZAREA SOCIETATII SERCAVER

Calitatea instalațiilor, a sti-a face industrial și măiestria tehnică a angajaților permit Sercaver să fie reactiv la înființarea de noi producții.